Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Haziran 2016 Salı

Bitenler #1

Selam kızlar




Bugün sizlere bir süredir biriktirdiğim biten ürünlerimi anlatacağım.Hangilerinden memnun kaldım,yenisini tekrar aldım,nelerden memnun kalmadım kısa kısa fikirlerimi paylaşmaya çalışacağım.

Uzun süre tel tedavisi gördükten sonra,çeşitli ameliyatlarım oldu.Şimdi ise plak kullanıyorum.Dişçim bana senede 2-3 kez ağız çalkama suyu kullanmamı önermişti.Çünkü ağız çalkalama suları ağzımızdaki zararlı bakterileri öldürürken yararlı olan bakterileri de temizliyormuş.Bu sebepten sürekli kullanmamam gerektiğini söylemişti.Bende senede birkaç kez Listerine kullanıyorum.Bu da Advanced White olanı, evet beyazlatmaya yardımcı oluyor ancak bu ne derece dişlerimize zarar veriyor emin olamıyorum.Sonuçta beyazlatmaya yarayan çoğu şey(dişçi kontrolü dışında) diş minesine uzun vaadede zararlı.Benden size tavsiye çok sık olarak beyazlatıcı ürünleri kullanmamanız kızlarcım :)

Bir alışverişim sırasında verilen Benri Makyaj Düzeltme Çubuğu o kadar işime yaradı ki.
İki tarafı sayesinde kolaylıkla makyajımı düzelttim.Eyelinerımı,farımı hatta koyu renk rujların taşan bölgelerini düzeltmek ya da kusursuzlaştırmak için çok az makyaj temizleme suyumdan döküp istediğim bölgelerde kullandım.Yenisini de aldım kullanmaya devam ediyorum.Tavsiye ederim.




Cosmetica'dan alışveriş yaparken tesadüfen görüp aldığım hemde 3-3,5 TL gibi bir fiyatı olan bu Neutrogena markasına ait lip  balmı son damlasına kadar kullandım. 
Renksiz,ağırlık yapmayan bu lip balm rujlarımın,dudak kalemlerimin altında beni hiç rahatsız etmedi,çok yoğun kokan lip balmları sevmediğim için benim için idealdi.Şuan elimde farklı markaların dudak koruyucuları olduğu için yenilemedim.Ama onlar biter bitmez ilk alacağım marka bu olacak sizlere de tavsiye ederim.


Diğer bir bitirdiğim ürün ise son zamanlarda çok meşhur olan Splat Markasına ait olan bu siyah renkteki diş macunu.Siyah renkli olması sebebiyle çok ilgimi çekmişti.Aynı zamanda diş lekeleri ve beyazlatma etkisi olduğu da söyleniyordu.Alışılmış bir rengi ve tadı yok bitirene kadar kullandım ancak herhangi olağanüstü bir etkisini görmediğim için yenisini almadım.


Daha önceden de 2 şişe bitirdiğim bu Nivea Roll-on bittikçe almaya devam ediyorum.Benim için en önemli özelliği invisible olması.Yani kıyafetlerimde herhangi bir leke bırakmaması.Hepimiz biliriz ki beyaz ya da siyah kıyafetlerimiz roll-on ya da deodorantlar sayesinde lekelenebiliyor.Bu sebepten severek kullanmaya devam ediyorum.

Son zamanlarda iki tane rimel bitirdim biri Essence Lash Mania diğeri ise Maybelline the Collosal Volume Express.Essence Lash Mania ile ilgili blog yazım için buraya TIK TIK. Maybelline'in genel olarak rimellerini seven biri olarak bunu da beğendim herhangi akma dökülme problemi yaşamadım günlük olarak kullanabilecek bir rimel ama özellikle gidip almam benim favorim Maybelline the Falsies Volum Express Black Drama.
Bir Yves Rocher alışverişim sırasında hediye verilen çift fazlı göz makyaj temizleyicisini severek kullandım.Evet yağlı bir his bırakıyordu ama ben zaten gözümü temizledikten sonra yüzümü temizleme jelimle yıkadığım için o etki geçiyordu.Herhangi bir yanma,yağ bezesi ya da irritasyona da sebep olmadığı için severek kullandım.Ancak her zaman Garnier'in çift fazlı makyaj temizleyicisi favorim. 
Son ürünüm ise çok uzun yıllardır kullandığım Wellaflex Instant Volume Boost saç köpüğü.Saçlarım dalgalı hatta kıvırcığa yakın olduğu için saç köpükleriyle aram oldukça iyi.Bu üründen de kaç şişe bitirdim hatırlamıyorum.Arada değişik köpükler deneyip yeniden bu ürüne geri dönüyorum.Etkisini,verdiği hacmi,saçlarımı yağlandırmamasını seviyorum.

Benden şimdilik bu kadar umarım yazım hoşunuza gitmiştir zaman zaman alışverişlerimi paylaştığım gibi bu tarz bitirdiğim memnun kaldığım ya da hoşlanmadığım ürünleri de paylaşacağım.
Yorumlarınızı lütfen benimle buradan ya da INSTAGRAM HESABIM üzerinden paylaşın.
Sevgilerimle.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder