Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Ocak 2017 Pazar

Berylliyum 1 Yasinda Cekilisi


Herkese merhaba :)
Bundan 1 sene önce tamamen erkek arkadaşımın 'yaa sende bir blog açsana hem yazmayı,paylaşmayı seviyorsun iyi bir uğraş olur' demesiyle blogumu açtım.O zaman pek cesaretim yoktu,bu kadar kişiye hitap edeceğim aklımdan bile geçmezdi.Düşününce 8 bin kişi şuan benim paylaştıklarımı görüyor,beğeniyor,yorumlar yapıyor.Gerçekten inanılmaz bir duygu.
Blogum sayesinde o kadar şahane insanlar tanıdım ki.Sırf bu dostluklar için bile en hevesim kaçtığı zamanda yine burayı bırakmadım.Hepsine burdan ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Neyse uzatmayayım ben de bu sebeple sizlere,canım takipçilerime teşekkür amacıyla ''benim'' en sevdiğim şeyleri özenle seçtim. Sayfamı takip edenler Türk Kahvesini ne kadar sevdiğimi,çikolatanın olmazsa olmazım olduğunu,kupalara aşık olduğumu,defterlere olan bağlılığımı bilirler.Ne kadar mor sevdiğimi ve nicesini de..
İşte bundan dolayı çekilişimde kozmetik yok.Çünkü öyle olsaydı çokta bir anlamı olmayacaktı.Benim sayfam sevdiğim şeylerle bugüne geldi ve benden de zevklerime ortak olan bir kişiye bu paket gidecek.
Gelelim neler olduğuna,
1.Tabiki mor bir kupa
2.En çok gittiğim ve kahvelerini çok sevdiğim Kahve Dünyası'nın Orta Kavrulmuş Türk Kahvesi ve yine aromasını çok sevdiğim Damla Sakız aromalı kahve
3.Kahvenin yanında olmazsa olmaz çikolata
4.Madam Coco'dan bir büyük defter bir de not defteri 
5.Madam Coco Elmalı Sabun
İşte hediyelerim bu şekilde,umarım beğenirsiniz.Instagram Hesabımdan çekiliş postunu bulup katılmayı unutmayın.Detaylar fotoğrafın altında mevcut.
Sevgilerimle,nice güzel senelere :)








51 yorum:

  1. Instagram adım: beautybysevilay

    YanıtlaSil
  2. Instagram adim beydaninblogu ����

    YanıtlaSil
  3. Instagram:gozdekynkk ❤️

    YanıtlaSil
  4. aylinaydin___22 Ocak 2017 06:59

    İnstagram adım : aylinaydin___

    YanıtlaSil
  5. �� instagram : mintik.burun

    YanıtlaSil
  6. Instagram: ecenur.cetin

    YanıtlaSil
  7. Instagram = @hilal_iremm

    YanıtlaSil
  8. Instagram: handeesen Başarılarının devamının diliyorum ❤

    YanıtlaSil
  9. İnstagram : teoistmrv 😊💜

    YanıtlaSil
  10. instagram adım: simgesenturk

    YanıtlaSil
  11. Merhaba. Öncelikle başarılar diliyor ve birinci yılınızı kutluyorum. Ben de buralarda yeniyim ve birazda endişem var aslında umarım bende sizin gibi iyi yerlere gelirim. Benim blog adresim:sevdenurbirsin.blogspot.com.tr
    Hepinizi blog'a bekliyorum kızlar ����

    YanıtlaSil
  12. Instagram sporveguzellik

    YanıtlaSil
  13. Instagram :renkcadisi :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba ponçik 😛 İnstagram adım @yasemiinozgur

    YanıtlaSil
  15. Merhaba instagramda takipteyim @baharselinn

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Nice senelere diyelim o zaman ����
    Instagram:birmetalcihatununevi

    YanıtlaSil
  18. En sevdiğim instagram kullanıcısısın diyebilirim. Bütün paylaşımlarını özellikle takip ediyorum 👌 Seni ve zevklerini çok seviyorum ayrıca blogunu okuduğum tek kişi sensin 🙆 Sırf bu güzel hediyeleri kazanabilmek için birde blogger hesabı açtım 😃 daha nice 1 yıllara seninle. İnstagram kullanıcı adım liveyourlife0147

    YanıtlaSil
  19. Instagram da takipteyim ve çekilişe burdan da katılıyorum instagram adım gulsen_adas

    YanıtlaSil
  20. instagram da takipteyim @arzusyn

    YanıtlaSil
  21. Instagram hesabim @mervefrgl :)

    YanıtlaSil
  22. İnstagram edanurserce :)

    YanıtlaSil
  23. Çekilişe burdan da katılıyorum.instagram hesabım:H.aydemir32

    YanıtlaSil
  24. İnstagram betus_life ��

    YanıtlaSil
  25. Instagram adım Deadly_08

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. 1.yılınız hayırlı olsun ❤ instagram:cnskarakoc

    YanıtlaSil
  28. Instagram ozlem.gurcay ��

    YanıtlaSil
  29. Ozcanngamzee instagram adım😋

    YanıtlaSil
  30. Tebrikler çok güzel hediyeler seçmişsiniz başarılarınızın devamını dilerim iyi günler inst:mina.ohh 👍👏👏

    YanıtlaSil
  31. Instagram adım : lionesstudies takibe aldım 👋🏻

    YanıtlaSil
  32. instagramda denizgunerkarabas adıyla takipteyim 😍

    YanıtlaSil
  33. blogunuzu takibe aldım ve çok beğendim İnstagramda livesa22 adımla takipteyi.Katıldım

    YanıtlaSil
  34. İnstagram adresim aysenurezgi 😇😇

    YanıtlaSil
  35. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. İnstagram adresim kucuk_betul_ 😊🙋

    YanıtlaSil
  38. İnstagram: zeycanayyucetas

    YanıtlaSil