Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Şubat 2017 Pazartesi

ROSSMANN ALISVERISIM

Selamlar,

Bir süredir not aldığım ürünleri nihayet alma şansı buldum.Artık öyle mağaza gezip bir şeyler almak yerine istediklerimi defterime yazıp,telefonuma kaydedip sadece onlara odaklı alışveriş yapıyorum.Çok ekstra bir şey olmazsa da ihtiyacım ya da isteklerim dahilinde olmayan şeyleri almıyorum.Bence alışveriş yaparken liste oluşturmak en mantıklısı :)
Bakalım ben neler aldım.
Rossmann çok yakınımda olmadığı için sık sık gidemiyorum.Gitmişken;
1.Rival de Loop Markasına ait sınırlı sayıda üretilen Peeling-Gel'i aldım.Aslında bu ürünün bir de maskesi var ancak benim elimde çok sayıda maske olduğu için bunu denemek istedim.Henüz deneme fırsatı bulamadım ancak okuduğum yorumlara göre memnun olan çok kişi varmış.-7,69 TL
2.Yine Rival de Loop Markasına ait,Hydro Booster Serisinden nemlendirici jeli aldım.Bu marka vegan,hayvanlar üzerinde test yapmıyor. Instagram'da gördüğümde çoğu arkadaşım memnun kalmıştı ben de denemek istedim ancak ilk izlenim olarak çokta beğenmedim.Öncelikle yapış yapış bir his bırakıyor.Nemlendirici bir etkisi de hiç olmadı.Makyaj altına kullanabilirsiniz yazıyordu ama ben de parlama yaptı.Bakalım ilerleyen günlerde anlaşabilecek miyim.-13,20 TL
3.Herkes tarafından çok övülen karaborsa bir ürün olan Catrice Camouflage suya dayanıklı kapatıcıyı aldım.İlk izlenim olarak mağazada elimde denedim ve BAYILDIM! Sonrasında birkaç kez de gözaltlarım da ve kapatmak istediğim yerlerde kullandım.Gerçekten şahane,gördüğüm an yedeklerim!-13,25 TL
4.Altera Markasına ait Tırnak Bakımında kullanılan bu kremi de denemek istedim.Evde kendim manikürümü yaptığım için bu tarz ürünleri denemek hoşuma gidiyor.Sadece bir kez kullandım ve oldukça hoşuma gitti içeriğindeki yağlar sayesinde etlerimi çok güzel bir şekilde yumuşatıı.Instagram'da Deneyen Bayan Hesabında bu ürünü görmüştüm ve telefonuma kaydetmiştim.Beni yanıltmadı :) -6,99 TL
5.Ve son olarakta hali hazırda Catrice ojelerini çok sevdiğim için bir ojesini daha almak istedim ve seçimim 14 numaradan yana oldu.-3,95 TL

İşte benim mini alışverişim bu şekildeydi.Ürünler hakkındaki detaylı yorumlarım için INSTAGRAM HESABIMDAN takip etmeyi unutmayın.
SEVGİLERİMLE.


6 yorum:

  1. Bu indirim döneminde merkeze inemedim ben sıfır zaiyatla atlattım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli olmuş,zaten her şeye zam gelmiş

      Sil
  2. Peeling-Gel'i ben de çok merak ediyorum.Gördüğüm yerde alıcam.
    Güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben maskeyi daha çok merak ediyordum ama bulamadım. Teşekkür ederim 💜

      Sil
  3. güle güle kullan peeling jelden ben de memnun kaldım..

    YanıtlaSil