Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

4 Şubat 2016 Perşembe

Yves Rocher-Pembe Greyfurt Ozlu Yuz Spreyi

Herkese yeniden merhaba!

Bugün size yaz aylarında almış olduğum Yves Rocher markasına ait Pembe Greyfurt Özlü Ferahlatıcı Yüz Spreyinden bahsetmek istiyorum.Öncellikle bu tür spreyleri makyaj öncesi bir baz oluşturmak,cilde nem ve ferahlık kazandırmak ya da makyajımızı sabitlemek amacıyla kullanıyoruz.

Yves Rocher'in bu spreyinin içerisinde pembe greyfurt özleri olduğu için kokusu çok güzel ve türlü vitaminler olduğunu söylüyor.Cildi gerçekten ferahlattığını düşüyorum, şöyleki cildimi çok cansız ve kuru hissettiğimde sıkıyorum ve cildim kendini toparlıyor.Tabiki bu etki saatlerce sürmüyor ama anlık bir ferahlık için gayet iyi.Onun dışında plastik 50 ml bir şişesi olduğu için rahatlıkla çantaya atılıp çıkılabillir.


Yüzünüze çok yakından sıktığınız takdirde yüzde kalıntılar bırakabiliyor o yüzden biraz uzaktan sıkmakta fayda var.

Makyaj sabitleme konusunda çok iyi diyemesem de makyajın üstüne sıktığımda o pudralı görüntüyü alıyor ve doğal bir parlaklık geliyor.Onun dışında ben makyaj süngerimi bu spreyle ıslatıp o şekilde fondöten ya da Bb/Cc kremimi kullanmayı çok seviyorum.
Eğer sizde bu özelliklere sahip uygun fiyatlı bir sprey arıyorsanız size tavsiye edebilirim.Ben severek kullanıyorum.
Güncel Fiyatı:13,90
Sevgiler :)

3 yorum:

  1. http://www.turkviz.club
    Sitemizi takip ederseniz sevinirim sizinde gayet başarılı bri siteniz var

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ettiğim bir ürün, yorumlarınız benim için çok faydalı oldu. Teşekkürler :)
    Sevgiler❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olduysam ne mutlu bana,sevgiler :)

      Sil