Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Ekim 2016 Salı

16 Ekim 3 İstanbullu Kiz Bulusmasi

Herkese merhaba geç kalmış bir yazıyla karşınızdayım. 

Okul,iş ve hasta olmam sonucunda bu yazıyı ertelemek durumunda kaldım.Ancak ne olursa olsun azmettim ve yazıyorum!
Öncelikle bu benim katıldığım ilk etkinlik olduğu için oldukça heyecanlıydım. Etkinliğimizin güzel sahibeleri Duygucum ,Cansucum ve Meltemcim. (İsimlerine tıklayarak instagram profillerine ulaşıp etkinlikle ilgili daha çok detay bulabilirsiniz) Etkinliğimiz Kadıköy Moda'da gerçekleşti.Bizim için cafenin alt kısmını ayırmışlardı ve etkinlik sahibi arkadaşlarım büyük bir özenle masalarımızı hazırlamışlar. 
Masalarımızın üzerinde isimlerimiz yazıyordu ve herkesin oturacağı yerler belliydi.Hediyelerimiz masaların üzerinde ve altındaki paketlerde yer alıyordu.
Peki bu güzel etkinlikte kimler vardı diye sorarsanız;
@dblogu1212
@beautycns
@melteminsectikleri
@nesssyaziyor
@makeupminty
@hulyaninsirlariblog
@audreyyblog
@cilekkokulublog
@makyajdeneyimleri
@lococosmetico
@makyajkelebegiblog
@aysegullemakyaj
@theworldofseda
ve bendeniz @berylliyum :)

Bunun dışında tabiki bize eşlik eden birbirinden değerli sponsorlarımız vardı.Ürünleri denedikçe İnstagram Hesabımdan paylaşıyorum sizde hesabımdan takip edebilirsiniz. Onlara da burdan tekrar tekrar teşekkür ediyorum. 
Ve tabiki bu güzel fotoğrafları çeken @zeliphotography'e de ayrıca teşekkürlerimi iletmek isterim.
Şimdilik benden bu kadar sormak istediğiniz ya da merak ettiğiniz bir şey olursa bana yorum bırakabilirsiniz.
Sevgilerimle.






6 yorum:

  1. İyi ki geldin canım çok güzel bir etkinlik oldu yaptıklarımıza değdi ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinize sağlık canım benim ❤ Her şey çok keyifliydi ��

      Sil
  2. Etkinlik yazılarını okuyunca tekrar o anları yaşamama ne diyosunuz���� tekrarı insallah olur ������

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir etkinlik olmuş :) Ve hepiniz de çok güzel görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz,çok naziksiniz 💜

      Sil