Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Ekim 2016 Pazar

Bitenler #2

Merhabalar :)

İlk bitenler ve kısaca izlenimlerimi paylaştığım yazımdan sonra bir hayli zaman geçti.Şimdi yeniden bir süredir kullanıp bitirdiğim ürünleri sizlerle paylaşacağım.İlk yazımda olan ürünleri buraya eklemedim.Onun dışında rutin olarak biten pamuklar vs de bu yazıda olmayacak.
İlk yazıma da BURADAN :) ulaşabilirsiniz.
İki tane beyazlatıcı etkili diş macunu bitirdim.Öncelikle müthiş bir etki sağladılar mı? Tabiki hayır ama eğer çay,kahve,sigara tüketiyorsanız bu diş macunları bir nebze de olsun diş tonunuzu açmaya yardımcı oluyor. Ama vaadettiği gibi 3 tona kadar beyazlık gibi şeyleri hikaye. 
Öncelikle İpanayı 2'li fırsat şeklinde almıştım memnun kaldım iki paketi de kulandım. Klasik nane ferahlığı veren bir tadı var ve dişlerimi beyaz tutmaya yardımcı oldu. Ama kesinlikle 3 Ton gibi bir beyazlık sağlamadı. 
Diğeri ise Arm&Hammer markasının advance white isimli ekstra beyazlatmayı vaadeden diş macunu. Bu macunun tadı klasik bir nane değil bu sebepten ağzınızı ferahlatmıyor. Ağzınıza karbonat tadı geliyor ama rahatsız edici değil. Eğer siz yoğun nane ferahlığını seviyorsanız bu macunu sevmeyebilirsiniz. Beyazlatmaya yardımcı olduğunu düşünüyorum ama dediği extreme bir şey sağlamadı.



İkinci olarak Rituel de Beaute markasına ait bir ısıtıcı bant bir de çok meşhur olan siyah nokta bantlarını kullandım. Bilmeyenler için bu marka Bim'lerde satılıyor. Öncelikle her ay çok ağrı çeken biri olarak bu ısıtıcı bantlara bayıldım. Ben yaz ayında bile kullandım ama kışın çok daha iyi geleceğini düşünüyorum. İç çamaşırınızın üst tarafından yapıştırdığınız anda etkileşime geçiyor ve sıcaklığı hissediyorsunuz. Bu sıcaklık çok uzun saatler geçmiyor. Ben bittikçe alacağım bu ürünler listesine ekledim kendisini. Bir kutudan 2 Adet çıkması biraz az olmuş ama ne yapalım. Sizin de özel günleriniz ağrılıysa mutlaka bakın derim özellikle dışarıda olduğunuz zaman çok işinize yarar.
Siyah nokta bantları oldukça kuvvetli bir şekilde siyah noktaları alıyor. Ancak siyah noktalarla beraber yüzümdeki ince tüyleri de aldığı için korktum açıkçası. Banyodan sonra gözeneklerim açıkken kullandım. Önce ıslattım daha sonra yapıştırdım ve kuruyana kadar bekledim. Çıkartırken biraz gözyaşı dökmedim değil tabi. Sonrasında mutlaka sıkılaştırıcı bir tonikle desteklenmesi gerekiyor. Ben bir daha alır mıyım pek emin değilim ama çok etkili olduğunu söyleyebilirim.
Şimdi ise yine çok meşhur olduğu bir zamanda aldığım Pure Beauty markasının CC Kreminden bahsedeceğim.Bu ürün içinde ışıltılar barındırdığı için kesinlikle yağlı ve karma ciltlere uygun değil. Benim cildim normal olduğu halde yüzümde yağ bezesi gibi şeyler çıkarttığı için ben anneme verdim. Onun cildi daha kuru ve uzun süre kullandı. Herhangi bir sivilce,yağ bezesi gibi bir şey çıkartmadı ama çokta memnun kaldığını söyleyemem. Bitirmek için kullanılan bir ürün oldu. Aslında BB Kremi daha çok seviliyor şu ara bloggerlar tarafından ama bu ürün bende kötü bir izlenim bıraktığı için almayı düşünmüyorum.
Yaklaşık 3 ya da 4 şişe kullandığım Loreal Paris Skin Perfection nemlendiriciden bahsetmek istiyorum. Kokusu, yapısı,ciltte bıraktığı yumuşacık his ve verdiği nem şahane.İndirim döneminde yakalayıp stokluyordum. Ancak içeriği çok iyi olmadığı hakkında yorumlar okuduğumdan beri biraz soğudum. Ben çok fazla içerik konusundan anlamıyorum. Ama cildime fayda sağlasın diye sürdüğüm bir şeyin zarar vermesini de istemem. 
İki tane yüz temizleme jeli bitirdim.Ama ikisinden de bir daha almayacağım.Garnier temizleyici mükemmel şekilde makyajımı temizledi ancak gözeneklerimi açtığını ve belirgin hale getirdiğini düşünüyorum. Ayrıca cildimi çok geriyordu ve kullanmayı bıraktım. Onun yerine fırçalarımı temizlemek için kullandım.
Yves Rocher'in temizleyicisi ise hiçbir temizleme hissi vermedi. Zaten bir alışverişim sırasında hediye olarak verilmişti.Bir daha alacağım bir ürün değil kendisi.
Gelelim favori kapatıcılarımdan biri olan Rimmel London Match Perfection'a. Yine indirim döneminde stokladığım ürünlerden birisiydi kendisi. Bir tanesini bitirdim şimdi açılmamış bir tane daha var. Ancak ambalajı değişince yapısı da değişmiş diye duydum ve biraz üzüldüm açıkçası. Bu bendeki eski formüllü olan. Yapısı incecik ama muazzam bir kapatıcılık sağlıyor. Kime tavsiye ettiysem çok memnun kaldı. Kullanmaya devam ediyorum. Bakalım yeni formülü de deneyeceğim.
Gelelim uygun fiyatlı,bittikçe yenilediğim ve her makyajımda kullandığım Catrice Far Bazı.Zaten bir paket 1 sene gibi bir zamanda ancak bitiyor. Renksiz bir baz ama kalıcılığı müthiş şekilde arttırıyor.
Ojesiz gezmeyen biri olarak en hızlı tükettiğim şeylerden biride aseton. Şelale markası da tercih ettiklerim arasında. Gayet başarılı şekilde ojeleri çıkarıyor koyu renklerde bazen biraz daha uğraşmak gerekebiliyor.
Uygun fiyatlı,kirpikleri tek tek ayırıp uzatan,akmayan dökülmeyen,günlük bir maskara arıyorsanız bu plastik fırçalı Golden Rose City Style maskaraya bakın derim ben. Eğer yoğun bir makyaj yapmışsam da dolgunluk veren farklı bir maskara kullanıp ikinci katta yine bunu kullanıyorum ve sonuç şahane oluyor. Tavsiye ediliiiir :)
Son bitirdiğim ürün ise saç diplerim yara olmuş kabuk kabuk dökülürken ve kaşıntısından duramazken bir Gratis çalışanı sayesinde aldığım Dalan Şampuan. İçeriği temiz,saçlarımı çok güzel temizledi ve doktorumun verdiği ilaçla birlikte kullandığımda söylediğim problemlerim tamamen geçti. Sizde denk gelirseniz bence deneyebilirsiniz ben oldukça memnunum dönüşümlü olarak kullanıyorum.
Umarım bitirdiğim ürünler hakkındaki kısa yorumlarım işinize yarar. Ben bu şekilde biten ürün yorumları okumayı çok seviyorum.Sonuçta bir ürün bitince onun hakkında kesin bir yargıya varabiliyoruz.
Beni instagram hesabımdan takip etmeyi unutmayın. Eğer sizin bu ürünler arasından sevdikleriniz/sevmedikleriniz ya da almayı düşündükleriniz varsada bana yorum bırakın lütfen :)

























3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. İnsan bitirdikçe rahatlıyor vallahi :)

      Sil
  2. ne güzel bi sürü ürün bitmiş yahu.Tatlı blogunu takibe aldım canım.benimkinede beklerim<3<3
    sevgiler...

    YanıtlaSil