Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Kasım 2016 Cumartesi

Bitirmeye Çalıştığım Ürünlerim-Kasım

Herkese merhaba, 
Bugün makyaj çantamda duran bitmeye yakın olan ürünleri ayırdım. Artık çok sıkıldım ve yenilerini almadan öncede bitirmek istiyorum. Yani bir çeşit Pan Project diyebiliriz. 
Bitirmeye çalıştığım ürünler arasında neler var bakalım.
#Rimmel London Bronzer: Aslında bu ürün 3 parçadan oluşuyor allık bronzer ve aydınlatıcı. Çok fazla renk vermiyor günlük kullanım için uygun. Ben aydınlatıcı kısmını görüldüğü üzere oymuşum. Ancak ne kadar sürede bitebilir çokta emin değilim. 
#Yvesrocher Spf 50 Güneş Kremi: Nisan Ayından beri neredeyse her gün kullanıyorum. Ne kadar bereketli bir ürünse bir türlü bitmek bilmiyor bakalım ne zaman bitireceğim. 
#Flormar Kamuflaj Paleti: İki renk haricinde pekte kullanmadığım palet. Kendisinden oldukça memnunum ama 3 rengini bitirebileceğimi pek sanmıyorum. Bitirme çabam sadece somon ve pembe renk için. 
#Essence Maskaralar: I love Extreme herkes tarafından çok sevilen bir maskara olmasına rağmen ben hiç sevemedim. O kadar çok dökülme yapıyor ki. Diğer maskaranın ise hiçbir etkisi yok. Günlük olarak kısa sürede makyajımı çıkaracağım özel bir yere gitmediğim zamanlarda kullanarak bitirmeye çalışıyorum. 
#Creme Brulee Far: Elimde 2 tane daha yedeği olan bir far. Her makyajımda kullanıyorum ve oldukça memnunum. 
#Bioderma Sensibio Yüz Temizleme Jeli: Aslında elimde 5-6 tane tester var. Deneyimleyip bitsin istiyorum. Şuanlık çokta memnun kaldığım söylenemez. 
#Rimmel London Match Perfection ve Wake Me Up: Bu kapatıcıların ikisinden de çok memnunum.Uzun zamandır kullanıyorum artık çok azaldılar. Bitirip yenilerini kullanmak istiyorum. Bakalım bu ürünlerde ne zaman bitecek. 
Bir sonraki ay bu ürünlerle ilgili güncelleme yapacağım. Belki aralarına yeni ürünlerde eklerim. Bakalım kaç tanesi bitecek.Bu ürünler bitene kadar aynı kategoride yeni ürün almayacağım. 
Sevgilerimle.

4 yorum:

  1. inşallah tez vakitte bitirirsin kuzum :)

    YanıtlaSil
  2. Bronzer çok güzel bence çabucak biter gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla 1 seneden fazla oldu ancak bu kadar bitti,çokta çabuk bitmiyor :)

      Sil