Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Kasım 2016 Salı

Minik Sungerlerim- For Your Beauty

Yeniden merhaba, 

Bugün sizlerle minnoş süngerlerimi paylaşmak istiyorum. Öncelikle For Your Beauty markası ülkemizde Rossmannlarda satılıyor. Gördüğünüz gibi 2'li şekilde bir paketten çıkıyor.
Ben H&M minik süngerinden memnun kalınca uygun fiyatlı olarak bir de bunları denemek istedim. Fotoğrafta gördüğünüz bir büyük bir küçük şekilde satılan 2'li H&M süngerlerden micro olanı.
İlk olarak paketi açtım ve bir miktar antibakteriyel sabun ile süngerleri yıkadım kiiiii koyu renk olandan boya aktı. Heh dedim dakika 1 gol 1 süper oldu. Neyseki kısa süre aktı ve bir daha da olmadı. 
Kuru halleri oldukça sert ıslanınca biraz daha büyüyor ve yumuşuyor. Ama kesinlikle H&M sünger benim için bir numara. Hem ıslak hem kuru hali oldukça yumuşak.
Şekilleri itibariyle göz altlarımı kapatmak kolay oluyor,krem aydınlatıcı ya da allık da kullanabiliyorum. Fotoğrafta gördüğünüz gibi koyu pembe olan kuru,açık pembe olan ıslak.Yani ne kadar şişip,büyüdüğünü görebilirsiniz.
Ben çok beğenmedim açıkcası,sert olması hoşuma gitmedi.Eğer H&M süngerim kirliyse bu iki süngeri kullanıyorum. Yoksa elim pek gitmiyor. Tüm H&M süngerlerimle ilgilide bir yazı yazmıştım.Bu minnak süngerden orada da bahsetmiştim. Okumak isterseniz buraya TIK TIK :) H&M minik süngerden bir daha bulabileceğimi sanmıyorum,uygun fiyatlı deneyeceğim bu tarz sünger olarak aklımda Nascita markası var açıkcası.Eğer o süngerleri kullanan varsa yorum bırakıp fikir verebilir :)
For Your Beauty 2'li süngerin fiyatı:9,99 TL
Güncel paylaşımlarım için beni İNSTAGRAM HESABIMDAN takip etmetyi unutmayn.
Sevgiler.


3 yorum:

  1. Bu markanın göz fırçası vardı. O adar memnundum ki inanamazsınız. Süngerlerini hiç denemedim. Denk gelinde denerim:) Bloğunuzu takipe aldım bende beklerim :) <3

    YanıtlaSil
  2. Aa öyle mi mutlaka bakacağım bende denk geldiğimde 😊 Teşekkürler 💕

    YanıtlaSil
  3. merhaba, blogunuzu takipteyim, bana da beklerim

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil