Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Kasım 2016 Cumartesi

THE PINK ELLYS KOZMETİK URUNLERİ

Selamlarrrr!

Bugün beni çok mutlu eden bir kutuyla karşınızdayım.Bence bir ürün ne kadar güzel olursa olsun sunumu çok önemli.Bu pakette daha içini açmadan insanı mutlu edecek cinsten.İlk gördüğümde The Balm'ın eğlenceli ambalajları geldi aklıma.Bilmiyorum bir ben miyim böyle sunuma takılan.Kitap aldığımda da böyledir önce kapağı güzel gelmelidir ki beni cezbetsin.(Tamam uzatmıyorum devam :) )
Kutunun yanında arkasında gördüğünüz''bir ürünü neden almalıyız?'' sorusuna cevaplar verilmiş.
Kutuyu açtığımda ilk olarak bu güzel far paleti karşıma çıktı.Bendeki ''Nude'' olan.
Üzerinde ''Kalbin ve aklın güzele odaklanmışsa güzellik içindesindir yazıyor'' Gördüğümde istemsiz olarak bir gülümseme belirdi yüzümde :) Paletteki renkler görüldüğü üzere,herhalde çok yorum yapmaya gerek yok :) Ayrıca Naked Paletlere de oldukça benziyor kendisi.İyi bir alternatif olabilir. Evet renkler tozutma yapıyor.Ama ben artık bu konuya çok takılmıyorum ve beni rahatsız etmiyor.Çünkü çoğu palette aynı sıkıntı yaşanıyor.
İlk izlenimim oldukça iyi ben zaten her farımı bazla uyguluyorum bu sebepten pigmentasyonları da beni tatmin etti.
Fiyatı:69 TL

İkinci olarak 3 Adet mat yapıda ruj çıktı.Mat dediysem uygulaması korkutucu gelmesin çünkü yapıları oldukça yumuşak.
Bendeki renkler sırasıyla Fig-Plum-Apple.Favorimin hangisi olduğunu tahmin etmeniz zor olmasa gerek :)
2 gündür en baştaki Fig rengini kullanıyorum ve duruşunu,yapısını çok beğendim.Hem mat hem dudakları kurutmuyor.Nude aşığı olarak bu ruju makyaj çantamdan eksik etmeyeceğim gibi görünüyor.
Adet Fiyatı:32,90 TL 
Stick formda ikili şekilde sunulan şampanya rengi aydınlatıcı ve bir de pembe renkli allık kutuda yer alıyor.
Biliyorsunuz ki krem formda olan ürünler her zaman ciltle daha iyi bütünleştiği için daha doğal duruyor.
Allık bir yana ama aydınlatıcının rengi çok güzel değil mi sizce de??
Yapıları oldukça kremsi dağıtması zor olmadı.İlk önce parmaklarımda dağıttım üzerinden süngerle geçerek daha homojen şekilde dağılmasını sağladım.
Fiyat:34,93 TL
Aynı şekilde stick formda ikili olarak sunulmuş Kapatıcı&Fondoten ikilisi de kutunun içinden çıkanlardan.
Bence bu ürünler seyahate giderken çok fazla şey taşımamak için ideal olabilir.
Fondoten&Kapatıcı,Allık&Aydınlatıcı ikilisi olarak çantaya atılabilir.
Ayrıca koyu bir renk fondoten ile de kontür yapılabilir.Sonuçta krem yapıdaki ürünler bu işlem için oldukça başarılı oluyor.
Fiyat:34,93 TL
Son olarak kutudan bir adet far fırçası bir de taraklı bir kaş kalemi çıktı.Fırçaya asla hayır diyemeyen biri olarak görünce tabiki mutlu oldum.
Fiyat:10,90 TL
Kaş kaleminin rengi ne yazıkki benim kaş rengime uymadı.İlk gördüğümde sert bir görüntüye sahip olduğunu düşündüm.Ama anneme uyguladığımızda aslında sert olmadığını ve çok doğal bir görüntü yarattığını görmüş olduk.Kaşların boş kısımlarını doldurup tarağıyla üzerinden geçince çok başarılı bir sonuç çıktı ortaya.Bu arada bendeki 3 numara Chestnut rengi.
Ürünleri denedikçe daha ayrıntılı fikirlerimi buradan veya INSTAGRAM HESABIM üzerinden sizinle paylaşıyor olacağım.Ürünlerin sevdiğim veya sevmediğim yönlerini uzun vaadede öğrenmek için takipte kalın.
Sizde bu tatlı ürünleri beğendiyseniz Cosmo Home mağazalarından veya Pink Ellys İnstagram Hesabı üzerinden ürünlere ulaşabilirsiniz.Benim yaşadığım yerde Cosmo Home yok diyenler içinde  www.cosmohome.com.tr den ürünlere bakabilirsiniz.
Ben zaten sürekli Cosmo Home mağazasına gittiğim için benim elimde bu ürünleri de bol bol göreceksiniz gibi duruyor.
Bir de son olarak makyaj çantaları çok tatlı denk gelirseniz göz atın derim ben :)
Sevgilerimle.



2 yorum: