Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Aralık 2016 Pazar

Bitirmeye Calistigim Urunlerim-Aralik

Yılın son ayından hatta belkide benim için son yazısından herkese selamlar :)

Geçen ay bitirmek için ayırdığım ürünlerimi sizlerle paylaşmış ve güncelleme yapacağımı söylemiştim.Önceki yazımı okumak için TIK TIK :) 
Bakalım neler bitmiş listeye neler eklenmiş.
Öncelikle bu ay kullanmak için ayrılan ürünlerim bu şekildeydi.İçlerinden bazıları bitti bazıları bitmeden tahammül edilemeyip çöpe gitti.
#Yves Rocher spf 50 içeren güneş kremim niyahet bitti.Hakkında çok fazla konuştum zaten,oldukça memnundum.Şuan elimde başka bir krem var bitince buna geri dönebilirim.



#Wet'n Wild Creme Brulee Farım da bitti hatta öyle bir bitti ki tek damla bile kalmadı.
Onun yerine gelen ürün ise Catrice oldu.Ondan da oldukça memnunum.Bitmesi için ayırdım gerçi içinde epey ürün var ama.Bittiğinde yedekte duran Creme Brulee'mi kullanmaya başlayacağım.
#Bioderma Sensibio Yüz Temizleme Jelinden elimde testerlar vardı deneyip memnun kalırsam büyük boyuna geçecektim.Hepsini kullandım ancak beklentilerimi karşılamadı yüzümü gerdi ve temizlik hissini vermedi.
Bitirebildiğim ürünlerim bu şekildeydi şimdi çöpe giden iki maskaradan bahsetmek istiyorum.
Essence'in bu iki maskarasıyla asla anlaşamadım en sonunda direnemedim ve çöpe atmak zorunda kaldım.
#I Love Extreme Maskarayı herkes çok sevse de bende öyle dökülüyor ki maskara bazıyla bile sürsem kar etmiyor.
#The Lash Curler maskara ise sürdüğüm bile belli olmayan bir maskara.Hayatımda böylesini gerçekten görmedim.Elveda dedim gittiler.
Bunun dışında yeni birkaç ürün ekledim diğerleri hala kullanmaya devam ediyorum.
 #Garnier Micel Suyu çok severek kullanıyorum ama artık azaldı ve bitirmeye çalışıyorum.Bakalım belki sonra Diadermine Micel suyu denerim.
#Yves Rocher'in Greyfurt Özlü Face Mist'i de kış için çok fonksiyonel bulmadığım bitirmek için ayırdığım bir ürün oldu.
#Essence Far Bazı iyi bir ürün fakat benim favorim her zaman Catrice olduğu için bu aradan çıksın istiyorum.
#Flormar Flash Serisinden çift taraflı maskara.Bu maskaranın baz kısmı ne kadar iyiyse rimel kısmı rezalet ondan sadece bazını kullanıyorum.
Benim kullanmak için ayırdığım ürünler bu şekilde.Ben gerçekten bu uygulamayı çok sevdim böylece kıyıda köşede öyle bitmek üzere duran ürünler olmuyor.Siz de bu şekilde deneyebilirsiniz :)
Bu tür yazıları beğeniyorsanız lütfen benimle paylaşmayı unutmayın,güncel paylaşımlarım için instagram hesabımı takip etmeyi unutmayın.
Sevgilerimle..




4 yorum:

  1. ben flormar kamuflaj paletinizin yorumunu alicaktim almak ve almamak arasinda kaldim cunku

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapıları oldukça yumuşak kolay dağılıyor. Ben içerisinde sadece 2 rengi kullanıyorum bu sebepten benim için çok kullanışlı değil ama siz her rengini kullanabilecekseniz alın derim.Özellikle indirim döneminde oldukça uygun fiyata geliyor. Sevgiler 💕

      Sil