Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Aralık 2016 Cuma

Bitenler#4

Herkese merhabalar :)
Ne zaman düzenli yazı yazmaya karar versem araya mutlaka bir şeyler girdiği için hep yarım kalıyor maalesef. Uzun zaman sonra yeniden bir bitenlerle karşınızdayım. Bitirdikçe mutlu olup rahatlıyorum resmen,umarım böyle düşünen tek insan ben değilimdir :)
Bakalım neler bitirmişim neleri sevmiş neleri sevmemişim,


Colgate Hassasiyete karşı Pro-Çözüm Diş Macunu: Bu diş macununu bir indirim döneminde yanında diş fırçasıyla almıştım. Çok çok bayıldım, kesinlikle bir daha alırım demem ancak kötü de değildi. Yeniden bir indirimde de denk gelsem alabileceğim bir ürün kendisi. 
Yves Rocher  UV Beauty Shield SPF 50 :Yazdan beri çoooook severek kullandığım bir güneş kremi kendisi.Öyle de bereketliymiş ki resmen bitmek bilmedi. Yeniden alabileceğim bir ürün kendisi. Zaten hakkında yazmış olduğum bir yazı var okumak isterseniz TIK TIK :)
Gliss Şampuan: Daha önce hiç bu markaya ait bir şampuan kullanmamıştım.Küçük boy olduğu için tatile giderken almıştım. Sonrasında da kullanmayı unuttum. Müthiş bir etkisini görmedim bu sebepten daha sonra tercih edeceğim bir ürün değil.

Neutrogene Yağsız Nemlendirici: Uzun zaman makyaj bazı olarak kullandım ve çok memnundum ancak içeriği çok temiz olmadığı için bitirdikten sonra bir daha almadım.
Watsons Aseton:Asetonsuz aseton olarak geçen bir ürün.Koyu renk ojelerimi bile kolay çıkarttığı için seviyorum kendisini.
Bioderma Sensibio Gel Temizleyici:Bioderma tester olarak göndermişti 5-6 adet bende bir yere gittiğimde yanıma aldım ama çok beğenmedim.Çok temizlik hissi veren bir ürün olmadı.Bu yüzden büyük boyunu almayacağım.
Nivea Invisible Roll-On:Çok uzun zamandır severek kullandığım,iz bırakmayan bir roll-on kaç şişe bitirdiğimi bilmiyorum. İçeriği temiz olmadığı için ve son zamanlarda meme kanserine özellikle sebep olduğu için bundan sonra temiz içerikli roll-on kullanmayı tercih ediyorum.
Johnson's Baby Şampuan:Fırçalarımı yıkarken kullandığım ve çok memnun kaldığım bir ürün. Çok güzel şekilde fırça temizliği sağlıyor.Genel olarak tüm bebek şampuanları aynı etkiyi veriyor bende denk geldikçe alıyorum.
Colgate Alkolsüz Ağız Çalkalama suyu yine denemek için aldığım küçük boy bir ürün. Alkolsüz olduğu için ağız yakmıyor.Ancak Listerine kadar başarılı bulmadım bu sebepten Listerine ile devam ediyorum.
İşte bu kadar,siz ne düşünüyorsunuz benimle aynı fikirde olduğunuz ürünler var mı? Yorumlarınızı bekliyorum,güncel paylaşımlarım için Instagram Hesabımı takip etmeyi unutmayın :)
Sevgilerimle..


3 yorum: