Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Ocak 2016 Pazartesi

Pure Beauty CC Cream Yorumlarım

                Selam!



Bugün sizlere son zamanlarda çok popüler olan bir CC Krem'den bahsetmek istiyorum.Ağır yapılı fondöten kullanmak istemeyenlerin tercihi genellikle BB ve CC Kremlerden yana oluyor.

Öncelikle CC Krem yani ''color correcting ya da complexion corrector'' renk düzenleyici,düzgünleştirici anlamına geliyor ve yüzünüzde kapatıcılıktan ziyade renk eşitliğini sağlamaya çalışıyor.CC Kremler BB Kremlerin bir tık üst versiyonu demek sanırım doğru olacaktır.Cildi nemlendirmeyi amaçlayan genelde için spf yani güneş koruma faktörü olan sağlıklı bir görünüm amaçlayan kremler.

Gelelim bugünkü konuğum olan Pure Beauty CC Krem'e,
Öncelikle bu marka Watsons'larda satılan Kore Menşeli bir marka.Gerçekten çok şık bir ambalajda bizlere sunuluyor.Aynalı bir kapağı ve uçuk pembe paketiyle benim gerçekten çok hoşuma gitti.Paketin ambalajı da içindeki ürün gibi minik ışıltılar içeriyor.Eğer aydınlık,ışıltılı bir cilt yerine mat bir ciltten hoşlanıyorsanız bu krem hoşunuza gitmeyecektir.



*Ürün 40 ml olarak bizlere sunulmuş.
*İçeriğinde alkol,paraben,lanolin gibi zararlı maddeler bulunmuyor.
*Spf 30,yani 30 güneş koruma faktörü içeriyor ki bu da özellikle yaz ayları için 
gerçekten güzel bir durum.
*Ivory ve Natural olarak iki rengi mevcut eğer çok çok beyaz tenli değilseniz natural rengi teninize uyum sağlayacaktır.


Ciltle tamamen bütünleşen,yüzde çok aydınlık ve ışıl ışıl duran bir krem.Sürdüğünüz ilk andan itibaren o sağlıklı görüntüyü fark etmemek sanırım imkansız.
Ben fırçayla ve makyaj süngerimle sürmeyi denedim ama en güzel sonucu ellerimle güzelce yüzüme sürüp üstünden makyaj süngerimle geçtiğimde aldım bu da aklınız da bulunsun :)

Buraya kadar her şey gerçekten çok güzel ciltte duruşu,içeriği her şeyiyle çok hoşuma giden bir cc krem oldu ancak;3-4 gün severek kullanmamdan sonra bir şey farkettim ki bu kremi üzülerek bırakmak zorunda kaldım.Bu cc krem benim yüzümde ne yazıkki sivilcelenmeye sebep oldu minik minik beyaz sivilceler çıktı.Önce kullandığım yüz temizleme jeline yordum anca aralıklarla denedikten sonra bu ürün olduğuna karar verdim .İnternetteki yorumları da okuduğum zaman bu markanın BB ve CC Kremleri'nin sivilce çıkartabildiğini gördüm. Tabi ki bu her cilt tipinde olabilecek bir şey değil.Benim cildim normal bir cilt olmasına rağmen zaman zaman bazı ürünler bende bu şekilde küçük sivilcelenmeye yol açabiliyor.Bu sebeple benim Pure Beauty CC Krem ile ilişkim çok kısa sürdü. 



Ürünün güncel fiyatı:27 Tl ama indirim döneminde 15-16 tl gibi bir fiyata alabilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder