Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Aralık 2016 Pazartesi

Yilbasi İndiriminden Neler Aldim?

İyi Akşamlar :)

Yeni yıl öncesi hemen hemen her marka her mağaza indirime girerek bütçelerimizi bozguna uğratıyor. Gratis,Eve Shop,Rossmann gibi kozmetik mağazaları da tabiki indirimlere dahil oluyorlar.Bunun dışında benim bakım ürünleri için en sık tercih ettiğim yer migros indirimleri oluyor. Bu indirimde Gratis,Eve Shop ve Migros'dan birkaç parça alışveriş yaptım.

Gratis'den öncelikle mor renkli Eklips Markasına ait bir çanta aldım.Zaten mor en sevdiğim renk ee birde çantama günlük olarak koyduğum makyaj çantası eskimişti bende attım sepete :)
Fiyat:4,90 TL
Çok severek kullandığım bitmek üzere olan Himalaya Neem Yıkama Köpüğünden bir tane daha aldım.Yüzümü kurutmadan güzel şekilde temizliyor,çok memnunum.
Fiyat:9,25 TL
Fiyat:16,75 TL
Maybelline Master Price Curvy Eyeliner'ı da çok merak ediyordum onu da denemek için aldım.Memnun kalırsam zaten sizinle paylaşırım.
Fiyat:14,75 TL
Alex Avien 18 no'lu ojeyi de çok beğendim.Ben bu tarz ışıl ışıl glitterları yüzük parmağıma sürmeyi çok seviyorum.
Fiyat:3,50 TL
Himalaya Diş Macunu daha önce denememiştim kasa arkası ürünüydü bende denemek istedim.
Fiyat:2,50 TL
2 Essence Ürününü de Eve Shop'dan aldım.En sevdiğim dudak kalemi olan Satin Mauve kalemi görmüşken almak istedim.
Fiyat:3,75 TL
Son zamanlarda meşhur olan göz kontürü aslında bildiğimiz katlanma bölgesine sürülen koyu bir fardan ibaret.Ben essence'in ikili kontür farının koyu rengi hoşuma gittiği için almak istedim.Wet'n Wild Bare and Beautiful paletindeki Crease rengine benzettim.
Fiyat:9,25 TL
Migros'dan aldıklarım ise şu şekilde;
Zaten severek kullandığım Nivea Vücut Nemlendiricisinden 2'şer tane aldım.Hem çabuk emilmesi hemde verdiği nemle gerçekten çok iyi bir ürün.
Fiyat:5,50 TL
En sevdiğim Göz Makyaj Temizleyici olan Garnier Çift Fazlı Temizleyicisinden aldım.Hem suya dayanıklı rimelleri temizlemesi hemde kirpiklerimin gerçekten dolgunlaşmasını gözlemlediğim için çok seviyorum.
Fiyat:6,98 TL
Bir de sürekli olarak kullandığım Garnier Micel Suyun küçük boyunu aldım. Bir yere gittiğimde yanımda olması hoşuma gidiyor.Koskoca şişeyi taşımak istemiyorum.
Fiyat:1,50 TL
Diadermine Micel Suyunu çok denemek istiyordum onu da sepetime attım.İlk izlenim olarak kokusunu ve temizlemesini çok sevdim.Garnier kadar başarılı bir ürün.
Fiyat:5,48 TL
İşte benim indirimden aldıklarım bu şekildeydi.Siz neler aldınız? Aldıklarımdan kullandığınız var mı? 
Güncel paylaşımlarım için INSTAGRAM HESABIMI takip etmeyi unutmayın.
Sevgilerimle..












1 yorum: