Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Ocak 2017 Pazartesi

Sudo Krem Sivilcelere İyi Geliyor mu?

Herkese merhaba,

Geçen gün Instagram hikaye kısmımda sudocremin fotoğrafını paylaşmıştım ve çok soru gelince bir blog yazısı yazmaya karar verdim.Öncelikle sudocrem nedir ondan bahsedeyim.Sudocrem antiseptik özellikleri olan,bebeklerin pişiklerinde kullanılan bir kremdir.Ayrıca tedavi edici etkisinden dolayı kesikler,yanıklar,çiziklere de iyi gelmektedir.Ama son zamanlarda cilt lekeleri,sivilceler,uçuk ve cilt kaşıntılarına iyi geldiği konuşulmaktadır.
Şimdi gelelim işe yarıyor mu ben nasıl kullanıyorum.
Öncelikle ben sadece sivilceli bölgenin üzerine kullanıyorum asla bütün yüzüme yaymıyorum.Yapısı çok koyu kıvamlı olduğu için bütün yüze sürüldüğünde gözenekleri tıkayıp farklı bir probleme sebebiyet verebilir.
Özellikle aktif sivilcelerin (ağrılı,acılı,kızarık,iltihaplı) üzerinde gerçekten çok işe yarıyor.Ağrısını alıp,kızarıklığını az da olsa geçiriyor.Tabiki bir anda mucizevi şekilde yok etmiyor ancak tedavi süresine kesinlikle katkı sağlıyor. 
Öncelikle güzelce yüzümü temizliyorum ve bir kulak çubuğuyla kremi sorunlu bölgelere dokunduruyorum.Yaymadan o bölgeye sadece nokta şeklinde koyuyorum.Bu işlemi genelde geceleri yapıyorum ki cilt yenilenmesi sırasında katkısı olsun.
Ben sivilce lekelerine bir faydasını görmedim sadece dediğim gibi aktif sivilceleri iyileştirme konusunda yardımcı oluyor.
Ben kremin kendi cildimdeki etkilerini paylaştım.Bu herkes için farklı olabilir.Herhangi bir cilt bakım ürününü sırf bir kişi memnun diye almak zararlı olabilir.O yüzden siz de iyice araştırıp öyle alın lütfen.
Bu krem eczanelerde satılıyor,bir büyük bir küçük boyu var.Ancak küçüğü bile o kadar bereketliki.Bence büyüğünü almaya ihtiyacınız yok.
FİYAT:14,50 TL
Aktif paylaşımlarım için beni INSTAGRAM HESABIMDAN takip etmeyi unutmayın.
Sevgilerimle..

5 yorum:

  1. bn de aktif sivilceler için kullanıyorum, faydasını görüyorum. çok inatçı olmayan sivilce izlerimi de geçirdiği oluyor =) eline sağlık canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de aynı fikirdeyim kesinlikle etkisi var ama mucizevi değil tabiki ����

      Sil
  2. Ben de uzun zamandir almak istiyorum kismet olmadi hala

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müthiş bir ürün kesinlikle al denilemez ama iyileşmeyi kolaylaştırdığı için denenebilir tabi denk gelirsiniz kısa zamanda umarım 😊

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil