Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Temmuz 2016 Cumartesi

Gunes Kremlerim

SELAM KIZLAR,

Sevgili Filperestin Dünyası ile deneyelimlerimizi paylaşmaya devam ediyoruz.Bugünkü konuğumuz ise güneş kremlerimiz.
Öncellikle çoğu güneş kremi genellikle bende sivilce yapıyor ya da makyajımın altında hiç hoş durmuyor. 
Nisan ayında güneş kremi ararken Yves Rocher'in UV Beauty Shield adındaki kremine rastladım. Yaklaşık 3 aydır kullandığım için artık hakkkında yeterince fikrim var.
UVB ışınlarına karşı 50 faktörlük koruma ve UVA ışınlarına karşı da PA+++ seviyesinde koruma sağlıyor.Ayrıca bu ürün yaşlanma karşıtı olduğunu iddia ediyor. İçinde paraben veya mineral yağ bulundurmuyor.30 ml bir ürün için oldukça bereketli olduğunu söyleyebilirim az bir miktar bütün yüzünüze yetiyor.
Beyaz renkte,temiz bir kokuya sahip benim cildimde herhangi bir ağırlık yapmadı makyaj altında çok severek kullandım.Ayrıca bir nemlendirici kreme gerek duymadım.Beklentilerimi yeterince karşıladı.Favori güneş kremim bu sene için kendisidir ya da daha iyisini bulana dek diyelim.
Ben doğum günü kampanyamdan yararlanarak almıştım.Ürünün orjinal fiyatı 67,90 ancak şuan %25 indirimde 50,93'e geliyor. Çok ucuz bir fiyatı yok ancak;bittiğinde daha uygun fiyatlı bir muadilini bulamazsam indirimde satın alıp bu ürüne  devam edebilirim.
Sonuç olarak kendisini severek kullanıyorum.

Vücudum için de yine Yves Rocher'in Solaire Peau Parfaite, 30 FPS/SPF UVA ve UVB ışınlarına karşı yüksek korumalı sütünü kullanıyorum.Aslında daha tatile çıkmadığım için bu ürünü çoğu kez sadece kollarım ve omuzlarımda kullanıyorum.
Yine ağırlık yapmayan çabuk emilen ve hoş bir kokuya sahip bu krem beni oldukça memnun etti.
Kendisi güneş korumasına ve cilt yanığına karşı Boğa Dikeni özüyle güneşin zararlı etkilerine karşı koruma sağladığını iddia ediyor.Renklendirici,mineral yağ ve paraben içermiyor.
Siz eğer daha düşük bir koruma isterseniz 20 Faktörlü ya da daha yüksek bir koruma isterseniz 50 Faktörlü olanını tercih edebilirsiniz.Bu ürünün ayrıca sprey formunda olanı da mevcut tercih sizin.
Ürünün güncel fiyatı 44,90, %30 indirimli fiyatı ise 31,43 TL.

Umarım yazım sizin için bilgilendirici olmuştur.Sorularınız olursa seve seve yanıtlarım.Güncel paylaşımlarım için instagram hesabımı takip etmeyi ve yeni yazılarım için blogumu takibe almayı unutmayın lütfen.
Sevgilerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder