Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Eylül 2016 Cuma

H&M Makyaj Sungerlerim

Merhabalar,
Bugün sizlere elimdeki H&M süngerlerden bahsetmek istiyorum.Malum ilk olarak Görkem Karman'ın tavsiyesinden sonra klasik krem rengi süngerde patlama yaşandı ve karaborsaya düştü.Ben o sırada kaç şubeye baktıysam bulamadım. Daha sonra bir krem rengi sünger buldum ancak ikisi aynı değildi sanırım. Yani sonuç olarak benim ilk aldığım sünger krem rengi olan. Elimdeki süngerlerin içinde en kalitelisi de sanırım bu. Bundan sonra aldıklarım da kalite düştü diyebilirim. 
Ama en baştan söyleyeyim ben krem renginden de mor,pembe ve diğerinden de gerçekten çok memnunum. Hepsi görevini başarıyla yerine getiriyor.Nemlendirince güzel şekilde büyüyor,az miktarda ürün emiyor ve güzel şekilde temizleniyor. Yani eğer birini bulamıyorsanız bir diğerine şans verin eminim memnun kalırsınız.
Ben H&M süngerleri kullanmadan önce Yves Rocher'i kullanıyordum ki ondan da oldukça memnundum.Bence krem rengi süngerle muadiller. Neyse konuyu saptırmadan devam edeyim.

Gördüğünüz gibi ıslak ve kuru hali arasında oldukça fark var.Zaten yıkarkende elinizde şiştiğini görüyorsunuz. Oldukça yumuşak,ürün emmiyor diyemem ama minumum miktarda olduğunu söyleyebilirim. 
Fiyatı;6,99 TL
Mor sünger şekil itibariyle krem renginden biraz farklı.Gözaltı kapatıcısı dağıtırken aslında bu şekil biraz daha kullanışlı geliyor bana. Aynı şekilde krem rengindeki gibi güzelce büyüyor. Fotoğrafta da kuru ve ıslak halindeki değişimi görebilirsiniz. 
Fiyat:6,99TL
Bu iki süngerden memnun kaldıktan sonra daha sünger almam yeter demiştim ve H&M'e gittiğimde pembe süngeri görüp es geçtim. Beni instagramdan takip edenler zaten bunu bilecektir. Sonra herkes bir anda çok memnun kaldığını söylemiş ve öneride bulunmuş. Eee tabiki duramadım bir sonraki gün de yolum H&M'e düşünce onuda aldım. Bu sayede krem rengi olanla karşılaştırma imkanım oldu.Çünkü görünüş olarak ikisi birebir aynı diyebiliriz.Ama şu bir gerçek ki paketleme olarak bile bakarsanız krem rengindeki kalite pembe olanda yok.Sünger oldukça yumuşak,güzelce şişiyor ancak biraz plastikleşmiş gibi. Yine de eğer siz krem rengi olanı bulamıyorsanız bunu deneyebilirsiniz.
Fiyat:6,99TL
Bu arada H&M birkaç çeşit sünger daha çıkarttı ancak ben yeter deyip almadım.Taa ki bu küçük 2'li süngeri görene dek.H&M Sünger Ailemin en yeni üyesi bu ikili pembe ve mavi sünger oldu.
Normal süngerlere göre boyutu epey küçülmüş bir pembe sünger ve birde gözaltlarını rahatça kapatmak ve dilerseniz sabitlemek için üretilmiş micro sünger bulunuyor.H&M bu ikiliye benzer bir sünger daha önceden çıkartmıştı ancak onların görünüşleri biraz daha farklıydı.
Fiyat:9,99 TL
Boyutlarını daha iyi gözlemlemek açısından bu görsel daha iyi olacaktır.
İşte benim elimdeki H&M süngerler şimdilik bu şekilde. Uzun bir süre sünger almama gerek yok ama tabi durum ne olur bilmiyorum. Sizlere de bir fikir olması açısından bu yazıyı hazırlamak istedim.Umarım faydalı olmuştur.Beni İnstagram Hesabımdan takip etmeyi unutmayın!
Sevgilerimle.





4 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu takibe aldim bende bekliyorum 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Hemen gözatıyorum. Sevgiler 💕

    YanıtlaSil
  3. yakınımda H&M olmadığından bir türlü alamadım bu süngerlerden ama en kısa zamanda almak istiyorum, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim umarım sizde kısa zamanda bulursunuz :) Sevgiler.

      Sil