Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Ocak 2016 Cuma

Bu bir başlangıç yazısıdır :)



Öncelikle merhaba :)

İsmim Beril, 21 yaşındayım İstanbul'da yaşıyorum ve üniversite 3.sınıf öğrencisiyim.
Bu benim ilk blog deneyimim olacak.Aslında uzun zamandır düşünüyordum ama cesaret edemiyordum sonrasında erkek arkadaşımla aldığımız karar doğrultusunda ikimizde bir şeyler yazmaya karar verdik.Birbirimize güç verdikte diyebiliriz :)



Şimdilik bir yerden başlayıp boş vaktim oldukça ilgi alanlarım doğrultusunda yazmak,deneyimlerimi paylaşmak istiyorum umarım başarılı olabilirim.Her şeyden öte buraya eklediğim şeylerin benim için birer anı olarak kalması benim için çok önemli.

Belki benim beğendiğim,ilgilendiğim,sevdiğim şeyler başkalarının da ilgisini çeker ya da bir şekilde işlerine yarayacak şeyler olur.

Blogumla beraber bir instagram sayfası da açtım ve eş zamanlı olarak orada da paylaşım yapmayı düşünüyorum.


Blog ve instagram sayfamın ismini 'Beryllium' seçmemin sebebi ise ismimin bu elementten geliyor olması ve anlamını çok seviyor olmam.:) Aslında genel olarak herkes kimya dersinden 'Berilyum' elementini ve simgesinin 'Be' olduğunu bilir ama ben kendimi tanıtırken ismim Beril dediğimde insanların akıllarına gelmiyor. Beril isminin anlamı ise işlenmemiş zümrüt taşı olarak geçiyor.
Neyse daha fazla uzatmak istemiyorum.Bu sadece yolun başında olduğuma dair bir giriş yazısı,bundan sonra neler olacağını göreceğiz. :)
Mutlu Haftasonları!




2 yorum:

  1. Hoş geldin aramıza :) Anı biriktirmek için en doğru yer burası ;) İsminin anlamı çok güzelmiş.Umarım hayatın da isminin anlamı gibi güzel olur :)

    YanıtlaSil
  2. Hoş buldum♥ Gerçekten çok teşekkür ederim bu güzel yorum için çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil