Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Ocak 2016 Perşembe

Flormar-Camouflage Palette Concealer

Merhaba!


Öncellikle bu kapatıcı paleti hakkındaki düşüncelerimi yazmak için uzun zaman bekledim çünkü tamamen dürüst olabilmek adına ürünü uzun bir zaman denemem gerekiyordu.1,5 aydır kullandığıma göre artık yorum yapabilecek kıvama geldiğimi düşünüyorum.

Son zamanlarda çok popüler olan bu palet ''Make Up Forever 5 Camouflage Cream Palette''isimli hata kapatıcı palete muadil olarak gösteriliyor.Bende bu ürünün uygun fiyatlı olması nedeniyle övgüleri okuyup denemek istedim.

Paletin içerisinde 5 adet renk bulunuyor.
YEŞİL:Sivilce ve kızarıklıklar için
LİLA:Cansız,solgun bölgelerin tonunu düzenlemek için
PEMBE:Koyu halkaların yeşil görünümünü hafifletmek için
BEJ:Yüksek kapatıcılık gerektiren bölgeler için
BEYAZ:Aydınlık gerektiren yerler için




İhtiyacınız olan rengi almadan önce eğer kuru bir cilde sahipseniz ürünün yapısından dolayı cildinizi ve göz altlarınızı iyice nemlendirmiş olmanız gerekiyor.İçinde bulunan fırçayla uygulama yapmak oldukça zor ve ürün hiç iyi bir şekilde dağılmıyor.Bu sebeple en iyi sonucu alabilmek için ellerinizle yaymanızı öneririm.


Ürün kullanımı açısından çok pratik çünkü tek bir palette ihtiyacınız olabilecek her türlü kapatıcı yer alıyor.Bölgesel olarak renklerine göre kapatıcınızı uygulayıp üstünden de bb/cc kreminizi ya da fondöteninizi geçtiğinizde kusursuz bir cilt elde etmiş olacaksınız.




Benim için en kullanışlı renkler yeşil ve pembe.Burun kenarımdaki kızarıklıkları ve yüzümde olan ufak tefek sivilceleri yeşil renkle kapatıyorum,pembe renkle de göz altlarımı nötrlüyorum oldu bitti! :) Eğer sizin göz altı morluklarınız fazlaysa siz bej rengini kullanıp üstünden göz altı kapatıcınızla ince bir kat geçebilirsiniz.
Bu paletten çok yüksek bir kapatıcılık bekliyorsanız eğer size hitap etmeyecektir çünkü tamamen renk eşitlemeye yönelik 5 renkten oluşan bir palet bu.Corrector kremlerin genel olarakta amacı bu şekilde zaten.

Ben oldukça memnunum benim için renk eşitleyici olmaları,istediğim renkle bölgesel şekilde kapatıcı olarak kullanmak oldukça avantajlı.Sizin de eğer beklentileriniz bu yöndeyse sizde ellerinizle bölgesel olarak güzelce yaydığınızda memnun kalacaksınızdır.

Ürünün güncel fiyatı 23,75 tl ancak; Flormar sürekli indirime girdiği için benim gibi sizde bu ürünü 14,90 tl'ye yakalayabilirsiniz.

Şuanda da ürün indirimde eğer göz atmak isterseniz  Flormarın kendi sitesine BURADAN ulaşabilirsiniz :)

Sorularınız olursa bana yorum bırakmayı unutmayın ve blogumu takip edin lütfen


-Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder