Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Ocak 2016 Cumartesi

The Balm-Balm Voyage Vol.2

Selam :)



Bu yazımda sizlerle en sevdiğim The Balm Paleti olan 'Balm Voyage vol.2'' paleti hakkındaki düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.





Paleti açtığımız zaman karşımıza yuvarlak bir ayna çıkıyor,kapağın altında ise 9 adet far,2 allık,1 bronzer,1 aydınlatıcı ve en altta ise 2 adet dudak ürünü bulunuyor (bunları aynı zamanda allık olarakta kullanabiliyoruz)


Paletteki tüm farların adı farklı dillerdeki ''hoşgeldin'' kelimesinden oluşuyor.Sırasıyla başlarsak WELCOME,BIENVENUE,BIENVENIDO,BENVENUTO,TERVETULOA,WELKOM,WILLKOMMEN,VALKOMMEN ve son olarak FAILTE.


Palette tamamen mat bitişe sahip tek far Welcome,diğerlerinin içinde değişik miktarlarda da olsa ışıltılar bulunmakta.
Bir The Balm klasiği olarak maalesef bu farlarda da tozutma problemi mevcut.Bu sebeple ben ilk önce göz makyajımı yapıp daha sonra ten makyajıma geçmeyi tercih ediyorum.
Pigmentasyon konusunda ise her zamanki gibi çok iyiler ve baz kullanmadan bile oldukça kalıcılar.
Bana göre Welcom ve Failte renkleri dışındaki tüm renkler günlük sade makyajlar için oldukça kullanışlı.Benim bu farlar arasındaki favorimlerim ise her çeşit makyajla kullanabildiğim Bienvenue&Willkommen& Tervetuloa isimli farlar.



Bir alt kısma geçersek eğer karşımıza aydınlatıcı,bronzer ve hemen altında 2 tane biri şeftali biri pembe tonlarında allık karşımıza çıkıyor.Onların altında ise 2 tane kremsi yapıda olan ruj ve aynı zamanda allık olarak kullanılabilen ürünleri görüyoruz.

*Kuwakaribisha isimli aydınlatıcı için öncelikle çok pigmentli olduğunu söyleyebilirim bu yüzden çok dikkatli kullanmak gerekiyor.Şampanya rengiyle gercekten sim sim durmayan cilde hoş bir canlılık veren bir aydınlatıcı.
*Croeso isimli bronzer yumuşak yapıda ve kontür işlemi için oldukça uygun olan bir ürün;ancak bronzerıda da aydınlatıcı gibi dikkatli uygulamakta fayda var yoksa çamur gibi durma şansı çok yüksek.
Gelelim Huan Ying & Dobrodosli adlı allıklara.İki allıkta içinde çok minik simler içeren ama mat bitişlere sahip olan günlük kullanıma çok uygun iki allık.Ben The Balm'ın Down Boy isimli allığını kullanan biri olarak Dobrodosli'yle aynı olduğunu düşünüyorum.Huan Ying allığı ise turunculuk barındıran mercan renkli ve özellikle buğday ve esmer tenlilere çok yakıştığını düşündüğüm bir ürün.


Son olarak paletin en alt kısmında yer alan Bem-Vindo&Vitajye isimli dudaklarda ve yanaklar da kullanılan ürünlerden bahsetmek istiyorum.

*Bem-Vindo pembe renkli 
*Vitajye turuncu renkli 



Ben bu iki rengi ruj olarak kullanmayı denemedim çünkü bu renkleri kendime yakıştırmıyorum ancak;yanaklarımda kullandığım da ıslak bitişli güzel doğal bir görünüm elde ettim.Kalıcılıkları konusunda çok başarılı diyemem ancak çok çok kötü de sayılmaz.Fotoğrafta görüldüğü üzere de yapıları aslında oldukça yoğun ve pigmentasyon açısından çok başarılılar.
Sizde eğer The Balm markasına ait her şeyi içinde olan bir palet almak isterseniz Balm Voyage vol.2'ye bakabilirsiniz.Özellikle seyahatler için çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum. :)



Güncel fiyatı:80tl 

Tabi siz de benim gibi The Balm ürünleri için indirim dönemini bekleyenlerdenseniz bu ürünü 45 tlye alabilirsiniz:)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder