Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Ocak 2016 Cuma

Neutrogena Visibly Clear Yağsız Nemlendirici ♥ ♥

Merhaba


Bugün çok severek kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum.Neutrogena Visibly Clear serisine ait olan Oil-Free Moisturiser yani yağsız nemlendirici.Öncelikle isminden de anlayacağımız üzerine ürünün içinde yağ bulunmuyor.Bu özelliğin cildi karma ve yağlı olanların çok hoşuna gideceğini düşünüyorum.Benim cildim normal bir cilt olmasına rağmen kış aylarında kuruya dönük olabiliyor.Buna rağmen ben bu kremi bayıla bayıla kullandım.Çok çok kuru ciltleri tatmin etmeyeceğini düşünüyorum,ama normal,karma ya da yağlı bir cildiniz varsa sevebilirsiniz.Tabiki seveni olduğu kadar sevmeyeni de olan bir nemlendirici bu ancak;ben sevenler grubunda yer alıyorum.
Sabah yüzümü yıkadıktan sonra hemen bu kremi sürüyorum ve ardından da makyajımı yapıyorum.Kendisi makyaj öncesi iyi bir baz görevi görüyor benim için.Yapısı çok hafif değil ama kolayca emiliyor.-en azından benim cildim de öyle :)- 

Ürünün vaadlerinden bahsetmem gerekirse;günden güne daha berrak ve sağlıklı bir cilt için nemlendirdiğini,pürüzsüzleştirdiğini ve ton farkını ortadan kaldırdığını söylüyor.Sivilce oluşumuna ve izlerine karşı da etki ettiği yazıyor.Ancak;nemlendirme,pürüsüzleştirme kısmına katılsam da sivilce izlerine etki etme ya da ciltte ton farkını eşitleme gibi özellikleri olduğunu düşünmüyorum.

Kokusuna gelirsek eğer bilindik bir kokuya sahip değil beni rahatsız etmedi hatta hoşuma da gidiyor ama ilginç bir kokusu olduğu doğru herkesin seveceği cinsten değil.Eğer koku hassasiyetiniz varsa sizi rahatsız edebilir. 

Fotoğrafta görüldüğü üzere ben dibini gördüm hatta ve hatta emin olamayıp kestim ve gerçektende içinde çok fazla ürün olduğunu gördüm birkaç gün daha kullanabilirim :)



Ürünün güncel fiyatı:21.20 Tl 


Ben Cosmetica'nın indirim zamanında yakalayıp 12.70 Tl'ye almıştım.Siz de eğer denemek isterseniz indirim de yakalayıp sepete atabilirsiniz :) 

                     











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder