Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Ocak 2016 Pazar

Essence Maskara Yorumlarım

Öncelikle merhaba!

Bu zamana kadar Essence markasına ait 3 adet maskara deneme şansı buldum.Benim genel olarak bir maskaradan beklentim öncelikle kirpiklerimi uzatması ve tek tek ayırması.Kirpikleri birbirine yapıştıran bir maskaraya asla tahammül edemiyorum. Bendeki Essence maskaralarının üçü de plastik fırçalı ve genel olarak blogger&vloggerlar tarafından isminden çok sık bahsedilen maskaralar.Lafı çok fazla uzatmadan ilkiyle başlıyorum.


1.I Love Extreme Crazy Volume : Bu rimelin fırçası plastik ve kısa kıllara sahip.Bu sebepten dolayı kirpik diplerinize iyice yerleştirdikten sonra güzelce tarayarak sürdüğünüzde hem dolgunluk hem de uzunluk veriyor.İlk katta bile belirgin bir görünüme sahip oluyor.Fırçanın ucu top şeklinde ve bu kısımda da çok küçük küçük kıllar bulunuyor bu sayede kirpiklerin her yerine eşit şekilde maskara ulaşabiliyor.Ben bu maskaranın kirpiklerimde duruşunu,tek tek ayırıp dolgunlaştırmasını gerçekten çok sevdim.Benim için bu maskaranın en kötü yanı sürdükten çok kısa zaman sonrasında dökülme yapması.Kirpiklerim çok güzel bir görünüme sahip olsa da göz altlarıma rimelin dökülmesi beni gerçekten rahatsız etti.






2.Lash Mania : Benim bu üçü içinde en beğenmediğim maskara Lash Mania oldu.Sebebi ise şöyle;ilk katı sürdüğümde asla kendini belli etmiyor evet kirpikler tek tek ayrılıyor ama hiçbir şekilde bir dolgunluk kazandırmıyor.Fırçası plastik ve sık kıllara sahip.Ben bu rimeli uygulayıp üstüne Maybelline Black Drama isimli rimeli uyguladığım zamanki sonucu çok seviyorum.Dediğim gibi tek başına çok yetersız bir rimel benim için.Ama eğer siz uzun kirpiklere sahipseniz bu rimel hoşunuza gidebilir.Herhangi bir akma ya da dokülme sorunu yaşamadım.Çok fazla etki etmemiş gibi görünen bu rimeli temizlemek bir hayli zor onu da söylemeden edemeyeceğim.







3.Get Big Lashes Triple Black:Benim favori Essence Maskaram kesinlikle bu mor renkli Get Big Lashes Triple Black.Hem simsiyah hem kirpiklerimi tek tek ayırıyor hem de dolgunluk kazandırıyor.2 katta ise daha yoğun ve dolgun kirpiklere sahip oluyorum.Fırçası oldukça tombik ve sık kıllara sahip.Benim kirpiklerimde akma,dökülme gibi problemlere sebep olmadı bu da benim gönlümü fethetmesinin başka bir sebebi.
Essence Markasına ait bu üç rimelle ilgili benim yorumlarım bu şekilde.Fiyat-performans açısından bakarsak 8-10tlye sahip olunabilecek kaliteli rimeller.Hatta ve hatta indirim dönemlerinde 5tl'ye kadar düşebiliyor.Ayrıca 3 rimelde de gözlemlediğim ortak bir şey var ki ilk açıldığında çok ıslak olan yapıları durdukça daha güzel bir kıvam alıyor,bu da aklınız da bulunsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder