Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Şubat 2017 Salı

BITENLER #6

Yeniden merhaba!
En son bitenler yazımın üzerinden 1 ay geçmesine rağmen epeyce ürün birikince tekrar yazmaya karar verdim.Bakalım bu ay neler bitmiş :)
Öncelikle ürünleri kategori kategori şeklinde ayırıp anlatmaya karar verdim.
İlk olarak saç bakım ürünlerinden bitirdiklerimden başlamak istiyorum.

1.Eda Taşpınar'ın at kuyruğu şampuanını kullandım.Kokusu temizleme hissi gerçekten çok iyiydi.Ben her şampuanı kullanamıyorum çünkü saç derimde kuruluk ve egzama problemi var.Ancak bu şampuan herhangi bir kötü etkiye sebep olmadı.Saçlarımın parladığı gördüm.Ama asıl vaadi olan hızlı uzamaya dair bir şey maalesef göremedim.Saçlarım normal seyrinde uzamaya devam ediyor zaten :)
2.Bir firma gönderisi olan Bioplex Mor şampuanı bitirdim.Aslında yanında conditionerı da vardı ancak benimki kargoda dökülmüştü bende kalan kısmını farklı bir şişeye koyup çabucak bitirmiştim.Mor şampuan saçtaki kızıllıkları,dorelikleri nötrlüyor.Benim saçımda boya olmamasına rağmen Loreal Sunkiss kullanımı sonrasında renk farklılıkları oluşmuştu ve bu ürün sayesinde minimuma indi diyebilirim.Ürün oldukça büyük ve ben aylardır ara ara ürünü kullandım.Memnun kaldım vaatlerini yerine getirdi tabiki ikili kullanımla çok daha başarılı kendisi.Bu arada kokusu şahane tam sakız gibi kokuyor :)
3.Instagram hesabımda adından sık sık bahsettiğim bittikçe aldığım Hobby Saç Köpüğünden bitirdim.Dalgalarımı çok doğal şekilde ortaya çıkaran sertleştirmeyen fiyatına göre oldukça başarılı bir ürün kendisi.Kullanmaya devam ediyorum.
Vücut ve yüz bakımına ait 3 ürün daha bitirdim.
1.Yine Eda Taşpınar markasına ait Mystic Amber isimli duş jelini bitirdim.Kokusu çok güzel.Diğer duş jelleri gibi değil jöle gibi bir kıvamı var ve öyle aşırı derecede köpürmüyor.
2.Eklips markasına ait Konjac sünger tabiki bitecek bir ürün değil ama hijyen olayından dolayı kısa süre kullanmama rağmen çöpe gidiyor.Aslında en başta çok sevmiştim.Temizleyicimden biraz sıkıp köpük köpük temizlemek hoşuma gitmişti ama kuruyana kadar açık şekilde durması çok hoşuma gitmedi ve uzun süre kullanamadım.
3.Watsonslarda satılan Nip+Fab markasına ait bir ara çok popüler olan exfoliasyon pedlerinden kullandım ve hiçbir etkisini görmedim.Bence bu tarz ürünler tek başına değilde seri olarak kullanılınca etkili oluyor.En azından benim cildimde hiçbir değişikliğe yol açmadı.Gerçi açsaydı bile Watsons'dan bir daha gidip almazdım.
Hazır Watsons demişken iki ürün daha var biri bitti diğeri ise parçalandı.
1.Çok memnun olarak kullandığım bittikçe aldığım kendi markasına ait olan bu aseton koyu renkli ojeleri bile rahatlıkla çıkarıyordu lakin bittikten sonra bir daha almayacağım sonuçta vazgeçilmez değil.Bir sürü başarılı aseton markası daha var.Halihazırda şelale markasının asetonunu kullanmaya devam ediyorum.
2.Rimmel London Stay Matte Transparan pudrası öyle dandik bir ambalaja sahipki daha düşmeden çantamda kapağı kırılmıştı sonra da kendi parçalandı.Ben de toz haline getirip preslemeden kullanmaya karar verdim.Oldukça başarılı olsa da Nyx Hd pudramdan da oldukça memnun olduğum için bittiğinde de yeniden almam.
Son ürünüm ise Himalaya Mint Fresh diş macunu.Gratis'de belirli bir miktarı geçince kasa arkası ürünlerdendi.Mint diyor ama nasıl nane gerçekten anlamadım.Hiçbir ferahlama hissi vermiyor değişik bir tadı ve kokusu var.Hiç memnun kalmadım maalesef.
Bitirdiğim memnun kaldığım ya da kalmadığım ürünler bu şekildeydi.Sizin kullandıklarım arasından denedikleriniz var mı? Yorumlarınızı bekliyorum.
Aktif paylaşımlarım ve ürün yorumlarım için  INSTAGRAM HESABIMI takip etmeyi unutmayın :)
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.
Sevgilerimle.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder