Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Mayıs 2017 Cuma

Meksika Fasulyeli Salata Tarifim

Herkese selamlar,


Uzun zamandır bu rengarenk salatayı yaptıkça Instagram hikaye bölümünde paylaşıyorum.O kadar çok ilgi çekti ve soru aldım ki artık kalıcı olması için buraya da yazmaya karar verdim.Bu yönde sizden de çok talep alınca ilk fırsatta bilgisayar karşısına oturdum.
Daha önce hiç görmemiş olanlar için ufacık bahsetmem gerekirse;ben yurt dışında yaşarken yani Polonya'dayken oradaki arkadaşlarım bu tarifi yapıyorlardı.Hatta içine ek farklı şeyler de koyuyorlardı ama ben damak zevkime en uygun halini bu şekilde buldum.Bunu söylememin sebebi siz de malzeme ekleyip çıkarabilirsiniz.Ben size ana malzemeleri söyleyeceğim geri kalanı tamamen sizin seçiminiz.

Malzemeler:
Ton Balığı
Meksika Fasulyesi
Mısır
Yeşil ve kırmızı biber
Turşu
Tuz
Pul biber
Limon
İsteğe bağlı olarak Nar Ekşisi
İsteğe bağlı olarak Kinoa



Kırmızı ile yazdıklarım ana malzemelerimiz yani olmazsa olmazlarımız.Sonraki garnitürler tamamen size bağlı.Örneğin siz havuç ekleyebilirsiniz.
Konserve Meksika fasulyesinin yağını iyice süzdürüyoruz.Aynı şekilde eğer yağda ton balığı kullanıyorsanız onu da iyice süzdürmeniz gerekiyor. Daha sonra bir kabın içerisine Meksika fasulyelerimizi,doğradığımız biberleri,mısırları,turşuları ve en üste ton balığını koyuyoruz.Zaten fasulye ve ton balığı yağlı olduğu için ekstra yağ kullanmaya gerek yok.Yaklaşık yarım limonu üzerine sıkıyoruz,tuzumuzu ekliyoruz.Eğer severseniz biraz pul biber ve nar ekşisi ile tatlandırabilirsiniz.
Besleyicilik açısından gerçekten iyi bir salata oluyor ama beni daha çok tok tutsun derseniz azıcık kinoa haşlayıp onu da ekleyebilirsiniz.
Benden size tavsiye çok bol yapmamanız,zaten malzemeler birleşince baya büyük bir salata oluyor.Ben salata diyorum ama bu bildiğiniz bir öğün yemeği :)
İçerisinde ton balığı olduğu için ertesi güne kaldığında ağırlaşabiliyor.
Haydi afiyet olsun!


Eğer denerseniz benimle paylaşmayı unutmayın:)

Sevgilerimle.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder