Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Ağustos 2017 Cuma

Biskuvili Yalanci Tavuk Gogsu Tatlisi

Selaaaaam!

Geçtiğimiz günlerde instagram'da paylaştıktan sonra birçok soru aldığım tatlımın tarifini bloga yazmak istedim.Böylece daha kalıcı olacağını düşündüm.Çok kolay ve sütlü tatlı severler için oldukça lezzettli.
Ben kuplara koydum ancak düz bir tepsiye döküp,soğuyunca rulo şeklinde saradabilirsiniz öyle yapınca da çok güzel oluyor. Zaman zaman o şekilde de servis ediyorum.

Malzemeler:
Kakaolu Bisküvi(eti kakaolu bisküvi,ülker kakaolu bisküvi veya piknik bisküvi olabilir.Bildiğimiz bu çaya batırılanlardan bahsediyorum :) )

1 litre süt
1 bardak un
1 paket vanilya
100 gr tereyağ
1 su bardağı  toz şeker

Öncelikler kakaolu bisküvileri rondoda toz haline getiriyoruz kuplarımıza veya tepsiye döküyoruz.2 parça şeklinde düşünün ki hem alt zemine hem üst kısma yeterli gelsin.(Tepside yapıp saracaksanız üstü için ayırmanıza gerek yok,eşit şeritler halinde kesip sarmanız yeterli)
Sonra yalancı tavuk göğsünü hazırlıyoruz,malzemelerimizin herhangi bir sırası yok ama aroma ve koku açısından en son vanilyayı eklersek daha güzel oluyor.Kısık ateşte sürekli karıştırarak pişiyoruz. Azıcık kaynadığında kapatıyoruz,sonra katı olmaması açısından ben robota döküp bir kez geçiriyorum,siz mikserle yüksek devirde karıştıradabilirsiniz.Yeterki topaklanmasın homojen şekilde karışsın.Bisküvilerimizin üzerine koyuyoruz,azıcık soğuyunca kalan bisküvilerimizi de ekliyoruz. Üstünün süslemesi tamamen size kalmış :)

Ufak bir not: Damla sakızı sevenler; bir klasik falım sakızı küçük parçalar halinde kesip, pişirme esnasında tavuk göğsünün içine atarsa harika bir aroma eklemiş olurlar :)Ayrıca içine vişne,frambuaz,muz,çilek gibi meyveler koyabilirsiniz.

AFİYET OLSUN!!



2 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. hello dear sir/madam
    I read your blog Biskuvili Yalanci Tavuk Gogsu Tatlisifor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Bangalore

    YanıtlaSil